Jäkla förkylning!

Usch vad galet trött jag är. Elsie vaknar lite oftare nu. Egentligen är 2-3 uppvak/natt inte särskilt illa. Snarare bra  (jag vet ju hur jobbigt man kan ha det). Hon somnar dessutom om ganska snabbt. Problemet är att jag inte gör det. La henne sist vid 5 i morse. Elsie somnade väl om efter en kvart eller nåt. Själv låg jag vaken i runt 30 min. Och nu, efter ytterligare 30 min är det dags att gå upp igen. Zzz Zzzz...

Tror att orsaken till de tätare uppvaken är att hon blivit sjuk. Malva hann besöka dagis 1-2 ggr och sen kom bacillerna. Kan förvisso inte bevisa att de kommer från dagis men med tanke på att Malva också varit krasslig så tycker jag det är ganska uppenbart.

Elsie är väldigt tät i näsan och hennes hosta har hållit oss (dvs mig och Elsie) vakna en del de senaste tre nätterna. Hon har dessutom haft näsblod. Stackars Lillosten. :-(  Hoppas hon blir frisk snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0