Typiskt

 
Skulle till mvc idag för att ta blodprov och kolla så jag äter rätt levaxindos. Givetvis har mvc stängt idag p.g.a utbildning. Znark vad typiskt! Jag hade kunnat gjort det redan igår men sköt upp det eftersom jag hade varit tvungen att ha Malva med mig och det vill jag helst undvika. Så nu får jag pallra mig dit i morgon istället, trots att jag egentligen ska infinna mig på tisdagar eller onsdagar, jaja, finns inte så mycket att göra åt det.
 
Idag ska jag istället röja upp lite i köket och få lite jobb gjort medan lillskruttan är på dagis. Ska försöka komma ihåg att ringa Bendt och ringa lönekontoret också eftersom mitt problem med försäkringskassan beror på lönekontoret. Smisk ska de ha! :@
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0