Trillat dit igen?

Verkar som om jag trillat dit igen. Misstänker begynnande förkylning. Har mått sämre för varje gång jag vaknat i natt (vilket för övrigt bara var 6 gånger, tjoho progress!). Men när det väl var dags att kliva upp så hade jag löjligt ont i halsen, har det fortfarande. Mådde dessutom illa i morse?! :( Illamåendet är dock lite bättre nu men jag avvaktar med någon frukost en liten stund till (dricker mitt "kära" hallonbladste istället).
 
Lillskruttan ska till dagis senare och jag har inte bestämt mig för än om jag ska göra något vettigt här hemma eller bara lägga mig och sova en stund. Blev ingen vila alls igår och är rädd för att det kanske blir samma visa idag. Rent orkesmässigt så klarar jag väl av en dag utan vila, men mina fogar uppskattar vilan och jag har oftast mindre ont på kvällarna om jag vilat något på dagen. 
 
Jaja, det här blev väl värdens tråkigaste inlägg.. Dagens positiva? - Det är snart helg. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0