tisdag

Zzznark! Tror att jag är feberfri eller på god väg att bli det för jag känner mig så vansinnigt varm i hela kroppen. Usch! Vill typ bara ställa mig och ta en kall dusch. Febern var dock borta igår på förmiddagen men kom tillbaka lite på kvällen tror jag. Kände mig i alla fall sämre och hade en galen värk i nacken (??) och ett irriterande huvud. Dessa har dock inte repat sig ännu så idag tog jag minsann en alvedon i morse, har ju Malva hemma själv hela dagen idag (inget dagis på tisdagar) och ska jag orka med henne så är det bäst att ta till lite hjälpmedel. Eventuellt blir det lite jobb idag också. Känner mig inte särskilt motiverad just nu eftersom jag helst bara vill ligga i sängen. Eller i ännu hellre: i ett småkyligt badkar. Det hade varit underbart! 
 
Jaja, nu har jag druckit upp mitt tråkiga te (hallonblad) så nu är det hög tid att jag ställer mig och kokar lite gröt till oss. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0