Planering

 
Hmm.. Är det mycket illa att fundera över hur man ska kunna lösa barnvakt åt ett barn som inte ännu är fött? :S Har lite dåligt samvete men har just insett att det kommer hållas en show i Göteborg (och en i Stockholm men det är ju så långt bort) av en komiker som jag (vi, Mattias också) bara måste se live. Hmm. Han kommer tydligen dit den 28 maj. Crap, bebisen är ju så liten då (typ 2 månader kanske). :/ Gaaah! MÅSTE.KÖPA.BILJETTER! Täääänk om vi ändå kände någon som bodde i Göteborg. Hehehehehee!  ;)
 
Det har aldrig varit så svårt att inte störa Mattias på jobbet. Tusan att han har utbildning idag och jag lovade dyrt och heligt att jag bara skulle höra av mig om förlossningen startade. Självbehärskning är inte min starka sida. Bäst jag gömmer telefonen. Och datorn. 
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0