halsgnäll

Alltså vad är det för jäkla myskogrej jag fått? Har så löjligt ont i halsen och har haft det i två dygn nu. :( Kan inte påstå att det är en förkylning för jag är ju inte förkyld? Har bara ont i halsen. Att jag är trött och småhängig med svajande humör lär ju inte ha med det att göra. Blä, det får gärna gå över nu. Halsen känns svullen och lite sträv, som om det sitter en klump i den som gör ont att svälja förbi, typ. Uscha!
 
Det var gnället, men jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet känns det som. I skrivande stund sitter jag och försöker intala mig att jag ska gå och lägga mig. Egentligen krävs det ingen övertalning för jag hade redan bestämt mig för att sova när Malva vilar (Mattias är hos Nicklas en sväng). Problemet är bara att jag hade glömt bort att sängen är full med tvätt och jag fullkomligen vägrar ta hand om den nu. Låser sig lite i ryggen/rumpan/benen nu  efter att vi veckohandlat och jag kört tre maskiner med tvätt samt hängt två och tumlat en. Att starta en tvättmaskin låter ju som en baggis, men att stå böjd och fylla den, och ännu värre: plocka ut tvätten när den är tung och våt, näe du, det är inte särskilt lätt vill jag lova! Tack och lov har vi ju en fullt fungerande soffa också. Hehe. :) Att veckohandla låter väl också som en baggis antar jag, men mot slutet var jag seriöst helt färdig och sneglade runt i affären efter något att sitta och vila på. Hittade inget. Inget lämpligt i alla fall. Mitt blodtryck kanske har blivit lite lägre eftersom jag får såna "matt-anfall" ibland. Who knows. 
 
Jaja, jag ska väl sluta slösa dyrbar vilotid på att sitta framför datorn. I em åker vi till Oskarström; mat som jag inte behöver tillaga och mello.. Det kan inte bli bättre! :D
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0