halsgnäll 2.0

Hmm, igår gjorde jag det. Och idag gjorde jag det igen. Jag tog alvedon för halsen. Det gör seriöst så ont att jag nu tar alvedon mot halsen. Det har bara hänt en gång tidigare (eller rättare sagt flera gånger men vid ett sjukdomstillfälle). Ville inte ligga vaken p.g.a. den igår så jag tog en alvedon innan jag la mig. Och nu i morse så var det typ det första jag gjorde när jag klev upp. Har inte ens tagit mitt viktiga levaxin ännu. Idag känner jag mig dock krassligare, typ begynnande förkyld med seghet i kroppen och en lätt huvudvärk och värk i ansiktet typ. Å andra sidan kan det lika gärna bero på att jag inte somnade förrän strax efter halv 12 igår. Jag känner mig alltid lite sjuk när jag varit vaken länge. Hehe, forever en klenis. ;)
 
Idag är det nog städning som står på menyn. Funderar även på om vi ska ta och skruva ihop spjälsängen så vi kan få en hum om hur det kommer se ut och om vår möbleringsplan ens funkar. Känns dock lite väl tidigt att sätta upp den redan. Kan ju dröja upp till 3 veckor innan bebisen kommer. Men rent tekniskt sett skulle den ju kunna komma redan i morgon. Eller idag. Men det känns inte särskilt troligt. Undrar just hur vi ska lyckas hålla kattskrället från att ligga i den denna gång. Sist blev hon ju bannlyst från sovrummet men det kan vi ju inte göra den här gången. Hmm..
 
Jaja, det var morgonens funderingar. Jag borde väl ta och ta mina mediciner nu så vi kan få frukost nån gång. 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0