Förvärkar?

Vaknade runt tjugo över två i natt med förvärkar. Eller jag tror i alla fall att det var det. Kom och gick i lite mer än en timme och sen klingade det av. Jag låg förstås vaken en stund till innan jag väl kunde somna om. Kände mig inte särskilt välvilligt inställd när Malva klev upp tjugo över 5 och tyckte att vi skulle gå upp. Uscha!
 
Jag vaknar ju hela tiden på nätterna men brukar inte behöva ligga vaken i 1½ timme så jag är visst lite sliten idag. Försöker komma på hur jag ska underhålla Malva men min entusiuasm är mycket begränsad. Och nej, hon ska inte vara på dagis idag. Igår hade de tydligen haft tre fall av magsjuka så idag håller jag henne helt sonika hemma. Magsjuka vill vi förstås aldrig få hem men absolut inte nu när det börjar bli så nära förlossningen. 
 
Jag hade egentligen tänkt besöka Tillväxtdagen idag men jag kan inte släpa med mig Malva dit så jag får nog förlika mig med mitt öde och acceptera att jag inte får se slutresultatet. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0