D-day!

Jahopp. Då var det fredag den 27e mars. Kom nu bebisen! Det var ju idag vi bestämde att du skulle komma! Det känns dock som om det inte kommer hända nånting idag heller. As usual. Å andra sidan har ju dagen knappt börjat än så vem vet. Den kanske har respekt för avtalade tider ändå. Hehe. Synd bara att Lillosten aldrig godkände vårt förslag om 27 mars som födelsedag. 
 
Nåja, kommer den inte så är det rätt okej ändå. För om den håller sig inne blir det bio ikväll med systeryster så det är ju inte heller så dumt. Troligtvis trevligare än en förlossning. ;) Men innan eventuella trevligheter så ska lillskruttan till dagis (sista dagen på 2, troligtvis 4 veckor) och jag själv ska till stan och gå till mvc. Insåg dessutom att det öppnat en ny butik ute vid Stenalyckan. Lager 157 har öppnat där nu. Jag har ju vetat om att de skulle göra det i en mindre evighet. Troligtvis för länge så det var väl därför jag glömde bort det. Fast det känns inte så troligt att jag kommer åka dit. Är ju ingen mening med att köpa kläder nu för jag har ju ingen som helst aning om vilken storlek jag ska ha. Mission impossible. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0