Beräkningar

Beräkningar tycks inte vara försäkringskassans starka sida (eller jo, egentligen så är det väl just det, men inte i samband med köer). Ringde in, hade plats 108 och den beräknade kötiden var ca 13 minuter. Nu har det gått 15 minuter och jag har plats 51... Antingen är det något fel på deras beräkning eller så är jag döv och hörde fel på tiden. Måste nästan ha hört fel. 
 
Försöker få ordning på min föräldrapenning men det är lättare sagt än gjort ibland. Nåja, när det är klart ska jag kontakta folksam och göra en skadeanmälan på min telefon. Måste få skiten lagad eftersom den läcker glas nu. Inte okej. :/ Ska väl försöka få bort en försäkring på mig själv också eftersom jag råkar vara dubbelförsäkrad, och har varit det sen förra sommaren typ. Inte okej. Snacka om onödiga pengar (och varför har vi inte upptäckte det tidigare??). Särskilt när min försäkring inte ens är särskild bra. Löjligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0