Bildbomb

Häromdagen (igår) letade jag runt efter dammsugare. Idag har jag fått reklam om dammsugare på min facebook. Sammanträffande? I think not! 
 
Nåja, det var inte det jag skulle blogga om egentligen. Hade egentligen bara tänkt lägga upp lite bilder (har nyss rensat kameran). Eftersom jag är totalt obalanserad och vanligtvis snål med bilder så lägger jag upp en hel hög på en gång istället för någon enstaka med jämna mellanrum. 
 
 
Jag längtar till vintern när jag ser denna fastän det bara är juni.
 
 
Ganska nykläckt Pölsie-plutt. Knappt 1 dag "gammal". :)
 
 
Mys :)
 
 
Årets första strandbesök (i april). Givetvis var  det extremt mycket dimma. Som försvann när vi åkte hem.
 
 
Malvas första lopp: Maxiknatet.
 
 
Hon var väldigt nöjd med sin goodiebag efter loppet. 
 
 
Kosläppet på Wapnö. Malva provsitter en traktor.
 
 
Fortfarande på kosläppet.
 
 
Malva "leker" med Elsie och ska bädda ner henne. Såhär ser många dagar ut. Malva leker med Elsie och jag får hålla koll så hon inte kväver henne. Elsie själv brukar dock vara rätt nöjd med lekarna och uppmärksamheten hon får från syrran, trots kvävningsrisk.
 
 
Halmstadgillet. Tre nöjda kusiner med sina ballongfigurer. Imponerande nog var Malvas ballong den enda som överlevde ut ur centrum.
 
  
Trots regn och rusk hade barnen skoj. Och lilla Pölsan uppförde sig exemplariskt och sov nästan hela tiden.
 
 
Syskonmys. :)
 
 
Malvas på väg till sin första cykeltävling. Trehjulingsrace under invigningen av Kattegattleden. Har en filmsnutt också som jag kanske (med betoning på kanske) delar med mig av. 
 
 
 
Dags för tävling. 
 
 
<3
 
 
De hade en del tävlingar och lekar under invigningen. Malva är i marknivå någonstans till höger i bilden (bakom/nedanför alla människor). Jag var lite rädd att hon skulle försvinna i mängden men det gick bra. Hon tyckte det var skoj. Själv stod jag lite utanför och underhöll en ilsken Elsie. 
 
Jahopp. Det var det för den här gången. Nu ska jag återgå till Pölsan som låter som om någon håller på att mörda henne. 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0