Konspirationsteorier

Jag misstänker att värmen och flugorna konspirerar för att hålla mig vaken. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var i helvetet. Eller möjligtvis en överhettad bastu. När jag, trots värme och flugor nästan somnat så väcker flugorna Malva och hela karusellen börjar om. Vid ett körde jag upp Mattias för att ta Malva och sedan passade vi på att slå ihjäl ett gäng flugor. Blev minst 20 st. 

Nu sitter jag och ammar och inbillar mig att jag ska få sova sen. Men värmen är kvar, och flugorna likaså. Och Malva sover oroligt. Nej, det blir nog ännu mindre sömn i natt. Antar att det bara är att gilla läget och beväpna sig med en flugsmälla. Igen. 

Uppdatering (02.21)
Nu är det nog snarare 30 flugor. För tillfället är det bara två kvar (här inne). NU ska jag försöka sova. Igen.


Uppdatering  (02.57)
Amning och flugdödande. Rond 3. 34 döda (flugor)  NU kanske (skrivet med stark skepsism för att inte inbringa alltför mycket falska förhoppningar) jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0