Fredagslat

Gaaah! Fortfarande sjuk! :-( Är egentligen en massa saker jag ska göra nu men istället har jag ockuperat soffan. Vi packade en resväska igår så det är inte så överdrivet mycket packning kvar (kör till Öland i eftermiddag). 

Vill passa på att lata mig medan Pölsan sover. Fast egentligen borde jag nog städa. Och stänga av all el. Vågar knappt lämna lägenheten för vi har en vattenkokare som lever ett eget liv och försöker bränna ner vårt hem. Tror jag (ja, jag har dragit ur sladden redan). 

I morgon ska vi träffa floristen igen och provsmaka tårta. Spännande. :-) Börjar bli nära nu. Och vi är inte klara med sånt som andra är klara med flera månader i förväg. :-S 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0