Baciller och tårta

 
Bacillerna tycks ha vänt om nu. Vi är på väg att bli friska igen. Alla är feberfria nu. Hejja! Mattias och jag själv känner oss lite möra och klena än, och jag har fortfarande löjligt ont i halsen. Malva är sitt vanliga glada och spralliga jag och Pölsan är väl sig själv hon med, men snorig. 
 
Idag införskaffade jag Lecitin i pulerform. Har fått whitespots igen som jag hade med Malva. Galet smärtsamt! Innan var det hanterbart men igår tog jag alvedon (och ipren) för att ens våga amma på sidan som är värst drabbad. Samma sak idag. Börjar nästan grina för det gör så ont om jag inte tagit smärtstillande i förebyggande syfte. Känns dock inte så bra att käka piller och sen amma. :( 
 
Idag gör vi nog inte många knop. Försöker bara komma kapp med all tvättning. Körde igång första maskinen redan klockan 5 i morse. Fick ändå inte somna om för Pölsan så jag har varit vaken sen dess. Kanske är därför jag känner mig så mosig. Dammsugning och planering inför bröllopet står på menyn.
 
På tal om bröllopet. Idag beställde vi tårtan! :D :D Känner mig riktigt nöjd. Extra nöjd med priset faktiskt. Tror den kommer kosta runt 800:- vilket är en rejäl skillnad mot 2500 som det var nära att bli förut. Hejja alternativ! :D 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0