Avvakta

Dagens dom var att avvakta. Mest troligt har det med förkylningen att göra. Men de var lite bekymmrade över hennes temp och ringa ålder så de ville att vi skulle åka till akuten vid minsta lilla förändring till det sämre. 

När vi väl kom hem från vc (fick vänta i nästan en timme innan vi fick komma in) så hade pölsan en temp på 39.3. Men hon fick alvedon och efter en timme hade tempen faktiskt gått ner till 38.6. Goodie. I skrivande stund ligger hon och snuttar. Ska snart samla mod och ork och försöka lägga henne. Har försökt med det i 1.5 timme nu. Men hon blir upprörd varje gång. Det blir jag med. Har ammat i 2.5 timme nu med bara små korta uppehåll för läggningsförsök och temperaturkoll. Jag. Vill. Soovaaa!!! 😭😭😭 

Vet att pölsan fortfarande är lättare än vad Malva var.. Men de senaste två veckorna har varit jobbiga och jag känner mig så himla trött. Slut. Fattar inte hur jag klarade av Malvas mardrömsnätter ensam i typ 6 månader när jag börjar bli så slut redan nu.. Uscha.. Tänk om man ändå kunde beställa lite styrka. Eller mycket. :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0