Snart helg

Tjohoo! HEEELG! SOM JAG HAR LÄNGTAT! :D Det ska bli så underbart härligt! :D :D 
Men först jobb. Eller praktik om man ska vara noga. Och nu insåg jag just att jag glömt ringa ams och påanmäla mig efter vabbet. Jag som haft praktik hela veckan. Utan ams vetenskap. Oops. Bäst att ringa dem idag. Men det är ju så mycket som händer och som ska hinnas med så det är så lätt att glömma. Tycker att de verkligen borde ha ett smidigare system för det. Min handläggare går ju dessutom aldrig att få tag på (bara för det lär jag väl lyckas få tag på henne idag). Av alla gånger jag vabbat med Malva (vilket är rätt många den senaste tiden) så har jag inte fått tag på henne en enda gång utan alltid fått ringa till någon annan. 
 
Det blir även en tur till Specsavers idag. Känns så onödigt att köpa nya glasögon när jag bara haft dessa i 3 år, och det är ju inget fel på själva glaset. Bara bågarna. :/ Nåja, har dock inte beslutat ännu om det blir ett eller två par. Det får avgöras av bågutbudet. 
 
I övrigt har jag väl inte så mycket nytt att komma med mer än att det ska bli oförskämt skönt att inte behöva cykla på två dagar. Yesss! Igår fick jag så ont i magen att jag nästan hoppade av och gick, men är man envis så är man. Dessutom är det ändå redan försent när det väl börjar göra ont, då kommer det göra ont att gå också. Men men, Bara 4 veckor kvar av cykling. Ska bli skönt att slippa det, men samtidigt känns det tråkigt att min praktik snart är slut. För 4 veckor går skitfort. :/
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0