Ditt och datt

ZzzzZzzz..
Tror Malva drömde mardrömmar eller hade ont eller något igår. Hon vaknade vid halv 22 och skrek i en halvtimme. Stackars liten. Bara grät och grät och grät och sa "aj, aj, aj" men det omöjligt att få något annat ur henne. 
 
Tack och lov så slocknade hon igen strax efter 22. Dessvärre gjorde inte jag det. Jag var så lycklig för att jag kom i säng 21 men tji fick jag som låg vaken längst av oss allihop. Sen kom Malva 05:20 i morse och ville pussla i vår säng. Har ingen aning om hur länge hon varit vaken då. Tokfia, hon lär ju vara måttligt rolig ikväll. 
 
Idag är det praktik som gäller i vanlig ordning. Jag har inte vågat undersöka vädret ännu. Hoppas verkligen att det inte regnar för jag vill inte använda linser idag då jag har huvudvärk (igen). Men är så sjukt störigt att cykla med glasögon för efter ett tag ser man ju ingenting. 
 
Jaja, det var väl vad jag hinner med att rapportera. Nu är det dags att rota fram täckbyxorna och bege sig ut.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0