Åttonde gången var droppen!

Nu har jag försökt ringa swedbank 8 gånger.. Inte en, inte två utan ÅTTA JÄVLA GÅNGER!!! 
 
Det är så enormt tryck att det enda jag får göra är att:
 
1. Köa till Halmstadkontorets växel.
2. Bli kopplad till mötesbokningen.
3. Försvinna ut kön till mötesbokningen och omdirigeras till växeln över hela Swedbank. 
 
Varje gång!! Första gången är det snopet, tredje gången är det irriterande och åttonde gången går något sönder i hjärnan på mig.
 
Jag blir så rasande att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :@ Till saken hör att jag pratade med någon telefonist tredje gången jag kickades ur kön till mötesbokningen och han skickade då ett meddelande om att de skulle ringa upp mig. Tror ni att någon ringt?! GIVETVIS INTE!!! GRRRR!!! Nu är jag så förbannat jävla urless på den här skiten så nu vill jag nog inte ens ha något löjligt jävla lånelöfte av dem. Vi får väl kontakta någon annan jävla bank som det åtminstone går att få tag på! GAAAH! *vulkanutbrottavhormonerochannangalenskap*
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0