Stress deluxe

 
Wihoo! Nu fick jag äntligen sätta mig ner. Som i sätta mig ner och försöka varva ner. Jösses vad långa dagarna blir. Stress stress stress. Idag har jag tydligen stressat så mycket här hemma att Mattias blev påverkad av det och kände sig stressad han med. Tur det är helg snart. Då kan jag ju nästan varva ner helt (NOT!). 
 
Fattar inte hur jag ska kunna sova inatt, är så mycket som snurrar i huvudet. Dock är jag inte riktigt som igår, jag känner inte att jag vill lägga mig ner och grina liksom. Men det känns som om jag ska börja skaka. Som om något sitter i huden typ. Knasigt.
 
Fast jag var nog lite frestad att fälla en tår eller två för en liten stund sen för då gick musten ur mig så att säga.
När jag kom hem drog jag nämligen igång en maskin med tvätt för att ha en specifik klänning ren tills i morgon när det är Guldmorgon. Det var så högprioriterat att maten gick vänta. Jag vill nämligen inte tvinga på mig min kavaj längre för det går ändå knappt att stänga den. Men uppklädd måste man ju vara. Nåja, tvättade som sagt klänningen (bland annat) och upptäckte alldeles nyss att den jäkla skiten inte ens blev ren?! Eller så hjälpte Malva Mattias att hänga tvätten för den var misstänksamt snorig eller nåt nu. Så det var bara att slänga in den i tvättmaskinen igen och förlika sig med att jag kommer få ha fuktiga kläder på mig i morgon. Känns ju lagom roligt eftersom jag ska gå ut och vänta på att bli upphämtat vid halv 6 i morgon. Hejja! 
 
Nåja, nu ska jag andas ut (och in med för den delen) och sticka lite. Adjöken!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0