Sista dag

Det är min sista dag idag. Weird. Och inte kan jag skryta med att jag stod ut med cyklingen för jag har inte cyklat en enda dag den här veckan. Fast det skyller jag på idioterna som klippte upp låsen på cykeln. MEN om jag verkligen hade velat cykla så hade jag ju kunnat köpa ett nytt. Det har jag inte gjort. 
 
Dagen lär nog till stor del bestå av avrundning av pågående arbeten. 
 
Här hemma kommer Mattias och Malva hålla låda. För ja, hon får vara hemma idag med eftersom hon hade feber igår. Känns inte lika varm idag så jag tror febern är borta men det är ju bara att avvakta och hålla koll. Hon hade i alla fall god aptit vid frukosten. Misstänker dock att hon håller på att bli/är förkyld för hennes näsa är misstänksamt snorig. 
 
Jaja, det var morgonens uppdatering. Mer än så har jag inte tid med. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0