Epic Fail

Den här dagen började väl egentligen som vanligt. Malva vaknade runt 5 (strax efter 5 idag om man ska vara noga). Vi gick upp, klädde oss och åt frukost osv. Men jag blev lite paff när Mattias ringde och meddelade att jag fick ringa min praktik och berätta att jag inte skulle komma idag. Det visade sig nämligen att Malvas dagis var helt stängt idag. Tydligen är ALL personal på utbildning. Jag är rätt så säker på att vi fått information om det men vi har tydligen missat att meddela dagiset att vi ändå behöver en dagisplats. Med andra ord hade vi liksom ingenstans att lämna Malva idag. 
 
Vi har dock fått en del gjort ändå. Kört lite tvätt och hunnit publicera en nyhet för praktiken. Jag kommer ju åt verktyget för  hemsidan ändå så lite nytta har jag gjort. :) Blev en mödosam promenad till ica också. Jag har svårt att hinna med Malva ibland och foglossningen gör det hela ännu svårare. För att inte tala om smärtsamt.
 
Dagens minus går till Malva som drog ett vattenglas i golvet så vi fick glassplitter typ överallt. Jag blev så sur att jag slängde både mina och Malvas strumpor (de blev fulla med glas). 
 
Dages plus går till Malva som drog ett vattenglas i golvet så jag blev tvungen att dammsuga. Tyckte jag var väldigt noga och försiktig men trots det lyckades jag trampa in en glasbit i foten. :/ Blev dock ingen skada skedd eftersom jag fick ut hela igen.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0