Dagens höjdpunkt!

Snacka om att jag kunde njuta igår. Igår vaknade jag med ett ryck minst 1 gång i timmen genom hela natten och var helt övertygad om att jag försovit mig. Gick upp 4:25 och jobbade sedan mellan 6-16:30. Bar och lastade en uppsjö (för att vara höggravid) med stolar. Allt detta var ju lite jobbigt. Dagen var bra och jag tyckte Guldmorgonen blev väldigt lyckad (men å andra sidan är ju mitt jämförelse register väldigt litet eftersom jag bara varit med två gånger). Nåja, dagens höjdpunkt/er var att jag 1. Fick skjuts hem av en kollega. Underbart! 2. När jag kom hem så kunde jag sjunka ner i fåtöljen, andas i 30 minuter och det absolut bästa av allt: äta en chokladboll. 
 
Sen lyckades jag även få lite jobb gjort på kvällen så nu känner jag mig inte så pliktskyldig under helgen. Ska försöka pilla lite till med det men det känns ändå bra att ha kommit igång med det igen. Lovely! Som ett resultat har stressen minskat marknat (tror jag) för i natt sov vaknade jag bara typ 3-4 gånger och somnade då om väldigt snabbt. Dock kan de få uppvaken också bero på att jag hade en ovanligt lång arbetsdag igår. Men men. 
 
Idag har jag lite deadlines att se fram emot men jag känner mig inte särskilt stressad över det. Så det är också underbart. :D Sen är det heeeelg! Och i helgen händer det lite roliga saker. Goodie! Detta är en bra dag. Allt är så himla bra idag. Underbart att jag ska cykla idag? Tjae, jag kanske inte skulle välja ordet underbart men... Jag har 39 dagar kvar till BF och jag känner mig riktigt jäkla bra som fortfarande cyklar. Visst har jag varit gnällig (och om någon annan kände min foglossning skulle ni tycka det var befogat), det är ingen tvekan om den saken. Men någon jäkla mes som blir förlamad bara p.g.a. graviditet är jag då minsann inte. Power to me! Hehe!
 
Som sagt. Idag är det en bra dag! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0