Aptitlös

Vi har repat oss sedan den mystiska febern. Malva var på dagis igår, hon är dock lite märklig ännu. Ingen feber eller så, men hon har ett humör som pendlar en hel del, tror dock att det är kopplat till trötthet. Men vi provar med dagis idag med och ser hur det går, och går det inte så får hon väl vara hemma. Igen. Själv ska jag träffa min handledare från praktiken för lite avslutning. Goodie. Det är väl det som är dagens att göra. Ska göra klart vår Gekåslista eftersom vi ska tvinga oss dit bort i morgon. Huvva! Det kommer troligtvis vara fruktansvärt. Jag hoppas vädret är supermegafint annars lär vi väl inte ens ta oss in med tanke på att det är en löningshelg. Katastrof! Men men, vi är villiga att riskera kaoset för att få detta klart eftersom det inte går att säga om jag orkar med en dag på gekås om en vecka eller två. 
 
Jaja, jag antar att jag borde äta något innan jag kör min lilla buse till dagis. Jag har tappat aptiten på morgonen. Skedde bara någon dag innan praktiken tog slut. Frukost är helt enkelt inte gott längre. Bara ett nödvändigt ont för att jag inte ska få lågt blodsocker och svimma. :/ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0