Onsdag. Tror jag,

Hmm.. Bokade just en frisör tid till mig och Malva. Direkt när vi lagt på hittar jag en annan salong. Där vi hade kunnat få hela kalaset 200 kronor billigare. Typiskt. Ja jag överväger faktiskt att omboka det hela. I alla fall Malva. Jag är ju ett vanedjur så jag vill helst gå till samma.. Hmm.. Jaja det var det..
 
Idag har jag mest skrotat omkring här hemma och inte gjort nånting känns det som. Väntar ivrigt på att stolen ska komma. Den är ivägskickad och hade planerat leveransdatum IDAG!!!! Men än har det inte hänt något. Så vi får den nog inte förrän i morgon. 
 
Det var det. Nu ska jag joina tjejerna som leker inne på Malvas rum..
 
Tjillevispen - som Malva brukar säga. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0