Avslutning med badet

Idag var det avslutning med badet (föga chockerande kanske med tanke på rubriken). Det har varit en rätt mysig termin. Mitt enda ånger är väl att jag och Elsie missade ett badtillfälle då jag glömde mina badkläder hemma. Dåligt! Mitt enda försvar är att det var väldigt stressigt för vi hade varit iväg. Vi har inte beslutat ännu om det blir fortsättning eller inte. Men Det är rätt mysigt att åka iväg till badet med tjejerna så det är inte omöjligt att vi tar oss an ytterligare en termin. 
 
Efter sista lektionen fick Elsie sitt diplom plus att vi fick hämta ut undervattensbilderna som tog för två veckor sedan. Jag passade på att hämta ut Malvas kort också så slipper Mattias det sen (de är ju iväg och badar nu, åkte nyss). 
 
Tänkte att ni också kanske ville få se bilderna. :)
 
 
 
 
 
Mina fina flickor.    

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0