Upprepning

Blir mycket snack om att jag inte sover.. Men när man inte  får sova så mycket/bra så kretsar det mesta runt det..
 
I natt väckte hon mig faktiskt bara en gång. Vid midnatt. Men då höll hon mig vaken i över två timmar.. :/ Vid ett tillfälle väckte jag t.o.m. Mattias för att få lite moraliskt stöd. Längtar till helgen. Naiv so, jag är har jag siktet inställt på en sovmorgon till typ 8. <3
 
 Uppdatering:
Hmm.. Ovanstående text skrev jag för två dagar sen. Sen hann jag liksom inte längre och sen glömde jag uppenbarligen bort det. Nu såhär med facit i hand kan jag meddela att det inte blev någon sovmorgon till 8. Jag fick snällt pallra mig upp 6:30 i morse. :/
 
Nu är det ju i alla fall helg. Härligt. Men både jag och Mattias var helt slut. Var så trötta igår att vi gick och la oss 22 och båda tyckte det kändes som om det var mitt i natten. Har varit trötta idag med men det blev lite bättre när vi tog och åkte till Oskarström. Är Oskarströmsdagarna i helgen. Vi tittade runt lite och spelade bort lite pengar. Malva fick även åka karusell för första gången (ensam dvs, vi åkte ju Kaninresan på Liseberg i vintras). Hon gillade det skarpt. Men vid andra åket på griståget blev hon lite väl kaxig och evisades med att stå upp. Busungen min.
 
Efter dagens äventyr lär nog Malva somna direkt och sova som en stock (hoppas vi i alla fall). Själva ska vi bänka oss framför teven och kika på Avengers age of Ultron. Började titta igår men vi var som sagt så trötta att vi t.o.m. stängde av mitt i. Till detta blir det förstås godis. Ikväll prövar vi den nya från Marabou.
 
 
 
Jaja.. Vi har tjysmakat redan. Den var god. Men ingen choklad kommer någsin att kunna mäta sig med gamla hederliga marabou crisp. Om jag någonsin stöter på en ande och får tre önskningar så är lätt en av dem att marabou ska börja producera den igen.. 
 
 
 
 
 
Mmmh.. Marabou crisp <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0