Naiv

Ack vad naiv jag var igår! I natt fick jag snällt pallra mig upp vid 1, 3, 4, 5, 6 och sen upp för dagen kl 7. Enda anledningen till att jag inte behövde gå upp 2 var troligtvis för jag jag inte ens kommit i säng då, fick nämligen lägga mig 02:15 efter att ha varit uppe i en timme och en kvart. 
 
Men Pölsan är lycklig som vanligt. 
 
Och jag är senil. Körde Malva till dagis i morse eftersom jag hade glömt att det var stängt idag. Är stängt både idag och i morgon p.g.a. utbildningar. Så vi gick till lekplatsen en sväng istället. 
 
Sen har vi bara härjat här hemma. Ska väl fortsätta mitt städprojekt i Malvas rum. Ska bara samla lite motivation först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0