jobbiga nätter

Gaah! Mardrömsnatt igår (bokstavligen, för förutom att Malva var sjukt jobbig så drömde jag en mardröm).. Och mardrömsnatt nu. I natt är det Elsie som står för all uppståndelse. Men jag har fått sova en timme och det är ju många timmar kvar av natten så jag känner mig naiv och hoppfull om att det ska bli bättre. 

Idag besökte vi brottet med Mice och barnen. Bra det. Misstänker att det gjorde Malva väldigt trött eftersom Elsie skrikit i över en timme utan att Malva vaknat. Tack och lov är det för tillfället slut på tårar och skrik. Men det beror nog bara på att jag gav Pölsan alvedon. 

Så nu ska jag krypa till kojs igen om jag får. Skulle inte förvåna mig om Malva vaknar om tio minuter.. 😓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0