Hoppfull

Sömnen kaaanske är på väg tillbaka. I natt fick jag nämligen sova 4 timmar i sträck. 4 timmar!! Underbart! 😍

Energin från min nyvunna sömn spenderades dock omgående då jag och Mice åkte till lek och busfabriken med barnen idag. Elsie var en ängel som vanligt och satt snällt i bärselen i 1.5 timme i sträck utan protest. Det är låååångt över hennes personliga rekord (hon gillar vanligtvis inte bärselen).  Mice den stackaren fick roa de tre vildingarna. Jag hjälpte till så gott jag kunde men det går inte så lätt att klättra omkring med en baby på magen så jag höll mig mest på markplan. Träffade även på en ? Bekant/ f.d. kollega? från hem där. Var lite pinsamt för vi stod typ bredvid varandra och var nära varann flera gånger men jag såg inte att det var han förrän han ställde sig framför mig och hälsade och småpratade lite. Jag är så himla blind ibland. 😳

Barnen hade i alla fall skoj och trots protester så tror jag Malva somnade rätt snabbt ikväll. Jag borde väl också göra det. Men jag har roat mig de senaste två kvällarna med att redigera bröllopsfoton. Det är så himla roligt så jag vill inte riktigt sluta. Särskilt när korten i sig redan är bra. 😃

I morgon är det dagis för Malva igen och jag ska göra upp planer med chefen. Goodie. :-) Sen på torsdag får jag (vi) besök av en klasskompis från högskolan (kan man säga så trots att det är ett år sen jag tog examen och två år sen hon gjorde det??). Sen avslutas veckan med ett besök till HNAB igen. Ska bli skoj. Men denna gång får inte Malva följa med utan hon får vara på dagis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0