Fästingdöden

Alltså det här är så äckligt att jag nästan spyr!! Cola den lilla pesthärden lämnade av en fästing hos oss (igen för fjärde gången!!!). Och det värsta är att jag misstänker att Malva stoppade den i munnen. Den låg nämligen i en liten dreggelpöl på hennes rum och det hade lossnat ngt svart som var blodigt. Jag dööör vad äckligt!! Så från och med ikväll är han portad tills han är pestfri. Blää jag avskyyyyr kryp!! 😭😭😭😭

Idag har vi (dvs jag) varit till tandis med Malva. Hon trillade av sin stol i lördags och bet sig illa i överläppen. Tandläkaren kunde tack och lov inte upptäcka något misstänksamt men ska ändå anmäla till försäkringsbolaget. 

Nu ska jag väl fixa lunch. Till Malva i alla fall. Jag mår så illa nu så min lunch får vänta lite. Eller mycket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0