Lögnaktig, produktiv och törstig

Hmm.. Skickade ett onödigt sms till Mattias förut där jag bland annat stolt (och lögnaktigt skulle det visa sig) förkunnade att jag skulle passa på att vila eftersom Elsie sov så gott.
 
Direkt efter jag skickat smset fick jag något vansinnies ryck och startade en tvättmaskin, sorterade och vek den torra tvätten, plockade ihop en hel del av Malvas leksaker samt städade lite här och var i köket, hallen och vardagsrummet. VAD HÄNDE ???! Har svassat omkring här hemma och städat nästan hela förmiddagen efter jag lämnat Malva på dagis. Tog en paus och satte mig ner nu eftersom jag började bli yr och insåg att det kanske var dags att dricka lite vatten och äta något. 
 
Om en timme hämtar vi hem Malva igen och efter det kanske jag gör ett nytt försök att vila om flickorna går med på det dvs. Senare i em är det dags för Lillostens första läkarbesök och ännu senare ska vi iväg och kika på en soffgrupp. Goodie. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0