Ny dag

 
Efter gårdagen trodde jag helt ärligt att jag skulle sova som en stock. Efter samtal av "upprörande karaktär" blir jag alltid helt slut, både i huvudet och kroppen. Var jättetrött på eftermiddagen och kvällen igår. Men sömnen lös ändå med sin frånvaro från att Malva vaknade klockan 1. Jag hann inte ens varva ner mellan gångerna hon vaknade och då dröjde det ändå hyfsat lång tid emellan ibland. Tack och lov tog Mattias henne mest så jag lyckades faktiskt somna om tillslut. I morse nån gång. Med andra ord är jag vansinnigt trött idag. 
 
Gårdagen blev förövrigt resultatlös. Det fanns ingen jacka på Stadium. Eller jackor fanns det väl ett överflöd av, men ingen i Malvas storlek. Tydligen har de enbart regnkläder i så små storlekar. Men men, nu vet vi ju det till nästa gång. 
 
Arbetsförmedlingen har fortfarande inte svarat på mitt mail. Hur länge är det artigt att vänta innan man börjar mailbomba tro? 
 
Egentligen skulle jag gymmat direkt efter att jag lämnad Malva på dagis, men jag åt en sen frukost i stället och kollade på nya avsnittet av Awkward, trött och lat som jag är. Så enbart därför ska jag strax tvinga ut mig själv på en promenad så jag kommer ut lite. Är nog bättre med en promenad nu ändå för jag har ändå ont i "magen" sedan gårdagens cellprovtagning. Smärtan är inte överdrivet stor och den kommer och går, men jag undrar lite skeptisk hur länge det ska sitta i. Känns som något som borde gå över direkt liksom. 
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tar till mig av fleece-jacke-problemet...
Får se hur det går med nål o tråd :-)

Svar: Taack :)
Elisabet

2014-09-24 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0