Framsteg

Wohoo, i natt (i morse) vaknade Malva bara en gång. UNDERBART! :D Stor förbättring från gårdagen då hon vaknade och skrek tre gånger varav jag sista gången fick stå upp och vagga henne till söms mitt i natten i vad som kändes som en mindre evighet. Inte helt lätt med mina klena muskler och en unge som nästan väger 12 kg. 
 
Nåja, idag är det dagis som står på menyn. Själv ska jag väl fortsätta jobbjakten. Är lite magert på den fronten just nu. Hittade ett igår som det stod att det var i Malmö. Men många av adresserna var till Kristianstad så jag blir lite osäker på exakt vart jag sökt jobb egentligen. Är ju en fördel om jag vet vilken stad det handlar om. Weird. Och ärligt talat lite oproffsigt. Både av mig och av dem som la ut annonsen. 
 
Jaja, i övrigt tror jag det inte händer så mycket mer i helgen. Med undantaget för valvakan, men det är ju på söndagkväll/natt så då är ju helgen mer eller mindre över.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0