Väntat för länge

 
Hmpf, idag skulle jag äntligen ta tag i i mig själv och ringa sjukgymnasten. Kollade upp numret för att ringa när Malva väl somnat och insåg då att de bara har telefontid under en timme mellan 7:30-8:30. Hejja! Så nu sitter jag här och är bister på mig själv för jag har så himla ont i höften idag. Typ jag-ska-försöka-stå-emot-men-alvedon-är-extremt-frestande-ont.
 
Jag och Malva har varit med Mice och barnen uppe på galgberget vid Sagolekparken och busat en massa. Mysigt, det är så himla fint där uppe, särskilt nu på hösten. Men busandet tog ut sin rätt för när Mice åkte iväg för att underhålla Elma och Leo en stund och Malva somnat så var jag naiv och satte mig i fåtöljen. I en sån där skön, sned ställning som är helt underbar i ungefär fem minuter. För när jag skulle kliva upp igen hade jag svårt att stå. Kunde inte riktigt stöjda mig på högra benet för det gjorde på tok för ont. Så i morgon är det jag som ringer sjukgymnasten och bokar en tid. Goodie.  Nåja det var det, tror Mice och barnen återvänder snart så jag ska passa på att läsa lite innan de kommer. För sen är det nog lek och stoj som gäller ända till sent i eftermiddag. *Gäsp*
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0