Tick, tack, tick tack

 
Gaah vad långsamt klockan går. :( Ska ringa en massa (två, eventuellt tre, Okej då.. Egentligen inte en massa) samtal idag. Först ut är sjukgymnasten vars telefontid börjar 7:30 och håller på i en ynka timme. Undrar just hur svårt det kommer vara att komma fram?
 
Sen ska jag få arslet ur vagnen och ringa banken och boka in ett möte med dem. Känner mig lätt osäker på vilken bank man bör ringa eftersom det finns så många att välja på och jag är helt värdelös på att undersöka det här med räntor och sånt. Hmmm. Nåja, vi tar väl den vi känner till mest till att börja med i alla fall. Fast innan dess ska jag droppa av Malva på dagis. Känns dessutom som om det händer något särskilt idag. Något viktigt som jag absolut inte får glömma bort. Problemet är bara att jag glömt bort vad det är?? :/
 
Sen ska jag förstås också se mig om efter jobb. Eller praktik. Ska samla mod och ringa city gross hade jag tänkt. Jaja, jag vet vad ni tänker. En affär?! Jag som tjatat om vad som är rätt och inte rätt yrke gällande min utbildning och blablabla. Så sant så sant. En affär är inte direkt rätt, såvida inte man får jobb på sagda affär som kommunikatör men det är inte det jag kommer söka för. Men jag antar att butikerna börjar rusta inför julruschen nu, om de inte redan gjort det, så det skadar ju inte att fråga om de vill ha lite extra hjälp. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0