Söndagkväll

Zzzzsnark! Malva har tydligen bestämt sig för att hon inte alls har tid att sova. Nej nej, hon ska sjunga och ha kuddkrig och försöka slå längdrekord i nappkastning. Och sedan bli ytterst upprörd när hon inte når napparna. :@ 
 
Nåja, i morgon har vi vardag igen och det är dagis som gäller. Får även lite besök av Mice och barna. På eftermiddagen ska vi hämta hem Mattias cykel som vi lämnade in på service i lördags. Själv ska jag väl även se om det kommit ut några fler jobb. Och även ta och ringa bemanningen. Har för mig att jag även skulle ringa vårdcentralen men i skrivande stund kan jag inte minnas varför. Hoppas jag kommer på det tills i morgon. Kanske inte är så akut när jag inte ens minns vad det gällde. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0