Nerver

Nervös. Klockan 11 bär det av.. Eller.. Förhoppningsvis bär det av tidigare än 11 för det är ju klockan 11 jag ska vara där. Hos psykologen. 
 
Funderade mycket igår kväll på vad jag skulle säga. Men nu när jag sovit på saken så är det väl egentligen bara dumt att planera vad jag ska säga? Det är väl inte heller rätt och blir knappast naturligt. Får helt enkelt bli som det blir. 
 
Det är dock lite lustigt att jag är så vansinnigt trött just idag. Nästan som om mitt undermedvetna försöker hitta på ursäkter för att inte gå dit. Men men, får väl ta en tupplur i eftermiddag och ladda om batterierna. Skulle gärna gjort det redan nu men jag har bara varit vaken i några timmar så jag kan liksom inte rättfärdiga en tupplur just nu. Dessutom borde jag kanske äta frukost. 
 
Nåja, lär ju säkert återkomma senare med en uppdatering om hur det gick.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0