Magont

Uscha! Har fått magont lite då och då de senaste dagarna. Tror att det är i samband/efter jag ätit. Framför allt på morgonen efter att jag tagit medicinerna. Usch! Försöker därför skjuta upp frukosten in i det längsta men vill ju inte att blodsockret ska sjunka för mycket heller. :/ Så nu smuttar jag lite försiktigt på en mugg fil. Och ja, det är fjällfil. Lättfilen var inte alls lika god även om den också var ätbar. Och just nu anser jag att det viktiga är att jag äter något snarare än vad jag äter. 
 
Malva är på dagis och själv ska jag försöka tillaga crepes. Har aldrig gjort det förut. Spännande. Om 1½ timme trillar Mice med barna in. Tyvärr hinner de knappt leka något med varandra eftersom när Malva väl kommer hem från dagis så ska hon sova. Men men, de hinner ju ses i alla fall. 
 
I övrigt så har vi (jag) en ganska stillsam måndag. Har gjort en snabbcheck av jobb, men bara på ams.se så jag kan ju inte påstå att jag är färdig för dagen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0