En massa måsten

Uscha, den här dagen består bara av en massa måsten. Har dock fått strykta en del från min lista så det känns ju bra. Hade nyss kontakt med kvinnokliniken också. Känns lite lugnare nu när jag har ett namn på undersökningen. Väl där så verkar det som om de kommer göra en kolposkopiundersökning. De ska titta med något förstoringsglas och pensla med nån svidande blandning (ättika tror jag det var) och sen kanske göra en biopsi. Dvs knipsa av lite från livmodertappen. Känns ju INTE särskilt lockande med biopsi eftersom jag läst en massa strunt om det. En del säger att det inte finns risk för någa biverkningar alls medan andra säger att det visst finns risker med det, typ ärrbilning som kan ställa till det osv. Men men, ska prata mer med läkaren om det när det väl är dags tyckte de. Så dår jag väl helt enkelt vänta i en vecka till för nästa måndag är det dags. Läskigt. 
 
 
Nåja, nu ska jag påbörja dagens middag. Eller kvällsmat som man säger här omkring. Ska äta lasagne idag men eftersom vi ska iväg i eftermiddag så får jag laga till den nu så får vi värma upp den ikväll. Goodie. Sen hinner jag inte göra ngt mer för Malva ska he, från dagis om en timme. Jösses vad tiden bara rusar iväg. Och ang. yahoo så har jag inte gjort några framsteg och leker för närvarande med tanken att svartlista dem. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0