Det där med tvåvägskommunikation...

Alltså yahoo... HUR kan ett så stort företag vara så förbannat omöjligt att få tag på?! Mattias konto har med största sannolikhet blivit kapat och det är nästan mission impossible att få tag på någon!!! Jag har NU efter ganska lång tids letande fått fram ett nummer man kan ringa om man bor någon annan stans än i typ Kanada. Känns ju lagom roligt för jag misstänker att det kommer kosta en mindre förmögenhet att ringa dit. Vet inte ens vilket land det är jag kommer ringa till. GRRR! 
 
Helt plötsligt så kunde han inte komma in på sin mail. Visade sig att den var raderad? Han kunde nämligen skaffa en ny mail, med exakt samma namn som det gamla kontot. Och vad händer nu när vi försökt logga in på den nya mailen för att kontakta yahoo? Jo då går det inte att komma in på den gamla mailen heller, som nu dessutom blivit låst p.g.a. för många inloggningsförsök. Jag blir helt vansinnig och tror jag slänger ut datorn genom fönstret snart. 
 
Jaja, jag vet mycket väl att det inte är datorn fel men det skulle ändå kännas bra. I en halv sekund. Åååh jag orkar inte med att bli så här arg! :@
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0