Bakläxa

JAG.BLIR.GALEN!!! Om det är något Aros Energideklarationer förtjänar så är det en rejäl smocka rätt i fejset! 
 
Och kommunen då, vad gör de? Ingenting! Det är för mig obegripligt att fastigheten som mamma bor i inte blivit tvångsomhändertagen än. De gick hela förra vintern med elelement som enda uppvärmning eftersom pelletsbrännaren är paj. Nu är det oktober, en ny vinter står för dörren och vad säger aros? Samma som innan, att de ska ordna en pelletsbrännarna till vintersäsongen. Nåå?! Nu börjar snön och vintern komma men har de ordnat någon pelletsbrännare?? NEJ! Kanske kommer de göra det när vintern kommer till det fantasiland som de tycks leva i.  Förra vintern skötte de inte snöröjningen, de sköter inte räkningarna ordentligt (för i så fall skulle ju inte eon komma dit och stänga av strömmen) och de har inte ens klarat upp en sån enkel sak som att sköta gräsklippningen. Hela jäkla gården ser ju ut som ett skämt! Näe det borde seriöst vara näringsförbud på varenda namn som kan kopplas ihop med det där så kallade företaget och ingen av dem borde någonsin få arbeta inom fastighetsbranschen igen. EVER! Jag blir så förbannad! 
 
Kommunen borde seriöst tvångsförvalta fastigheten. Aros försöker bara vara så jävliga det går och så "oskyldigt slarviga" det går så att hyresgästerna ska ge upp och flytta så att de kan tjäna miljarder på att stuva in en hel hög med försvarslösa flyktingar där som inte kan bråka för sig på samma sätt som mamma. Typ. GRRR! 
 
NU ska jag äta frukost. Om det går för jag är så irriterad. Blir galen bara jag tänker på det där packet! :@
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0