Vecka 2

Jahopp, då var det dags att inleda vecka 2. Känns bra. :) Dagens bonus går till a-kassan som återigen fungerar. Eller fungerar har den väl gjort hela tiden men deras internetkassa har dessvärre inte gjort det. Men nu är kontakten återuppdagen. :)
 
I helgen blev det en tur till Wapnös julmarknad. Finns så mycket fint där. :) Blev lite allmänt småshoppande innan vi åkte hem igen. Malva har dock dragit hem en sån där fruktansvärd, ja potentiellt dödlig, dagisbakterie. Mattias hade feber igår och jag är ganska övertygad om att han hade det i natt och också för han var varm som en ugn. Själv klarade jag mig rätt bra tills i natt för nu har förkylningen slagit rot i mig med, blev inte mycket sömn i natt. Men jag har i alla fall ingen feber så det är jag tacksam för. 
 
Jaja, nu är det dags att rota fram reflexvästen och ge sig ut i mörkret. Blött, mörkt och troligtvis kallt. Och ändå känns det riktigt bra. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0