Tror ni intygen kommit?

Svar: både ja och nej. 
 
Jag hade kontakt med Halmstadskommun igår, och IDAG trillade intyget in från dem. Snabba puckar med andra ord. Men intyget från det andra förbannade stället utblir fortfarande. Så nu har jag namngett dem till A-kassan samt lämnat flera telefonnummer till dem. Så vi får väl se vad som händer. Det här är ju totalt oacceptabelt! Jag vill bara börja grina för jag tycker hela den här karusellen är så stressig och jobbig. :( Dessutom blir jag så frustrerad och galet arg att jag bara vill åka dit till deras kontor och slå in fönsterrutorna. Men så kan man ju förstås inte gör annat än i fantasin. Och det är en klen tröst. 
 
Jaja, nu plingade min telefon så nu är vår middag klar. Goodie för jag är svinhungrig. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0