Sen sist

Så vad har hänt sen sist jag skrev?
 
Tjae, jag började praktiken. Har nu jobbat i två dagar och det känns riktigt bra. :) Lite trist är det förvisso att komma hem tidigast halv 6 varje kväll och sedan lägga Malva 1½ timme senare (ja vi försöker tvinga henne i säng redan klockan 7 eftersom hon går upp tidigare nu och har längre dagar på dagis). Själv stupar jag i säng vid 21, eller om jag är riktigt pigg 21:30. Hehe. 
 
Idag bär det av mot Varberg. Spännande! Det är så mycket möten på den här praktikplatsen. Just nu blir jag mest förvirrad av det men å andra sidan är detta som sagt min tredje dag så det är kanske inte så konstigt. Men det ska bli skoj. Kommer dock komma hem ännu senare idag men det är egentligen bara bra för jag behöver ändå bygga upp lite flex för framtida frånvaro (dubbla tandläkarbesök, psykologen, sjukan mm). 
 
Men det riktigt stora sen sist är väl att jag och Mattias förlovat oss. Hihi! :) Det kunde jag ju inte outa sådär på morgonen i mitt förra inlägg men firandet av att det var fyra år sedan gick alltså ut på en nostalgimiddag, nostalgifilm och en förlovning. Lysande! :D Malva den lilla gullungen var för övrigt först med att säga grattis. Skoj (och kanske inte så förvånande). :)
 
Jaja, jag har inte tid att sitta här. Ska borsta tänderna och se över dagens packning en sista gången innan jag ska ut i kylan och cykla in till stan. Vilket påminner mig: jag hade inte sådär katastrof kondition som jag trodde, det går mycket lättare att cykla nu eftersom Mattias den underbaringen pumpade däcken. :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0