Praktik

Hmm, vet inte om jag bloggat om det ännu eller om jag glömt bort det men jag har i alla fall fått praktik nu. På Halmstads näringslivs AB. Och det känns UNDERBART! Tjohoo! :D Fick beskedet redan i fredags på eftermiddagen så idag ska jag spendera tid på att få fram nödvändiga papper. Men först försökte jag få tag på min handläggare på arbetsförmedlingen. Lättare sagt än gjort. 
 
Första gången jag försökte nå henne var hon sjuk. Andra gången på semester, och nu, fjärde gången jag söker kontakt så är hon sjuk. IGEN! Vår kontakthistorik ser inte särskilt ljust ut. Men men, tack och lov så går det ju att få tag på någon annan. Dessvärre kunde han inte hjälpa mig så mycket just nu för det var något krångel med systemet, men jag måste ändå dit så jag tänkte åka dit och trängas med alla andra när de öppnar klockan tio. Lika bra att få det gjort. Sen ska jag ringa och tjata om mina arbetsgivarintyg som jag inte fått ännu. Samtliga lovade att det skulla ta 1-2, max 3, dagar att få dem. Men nu har det gått över en vecka. Grrr! 
 
Jaja, nu ska jag försöka få tag på a-kassan. Plats 17. Hejja hejja! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0