Hurtbulle?

 
Idag har jag varit lite hurtig och cyklat in till stan för att träffa psykologen igen. Mötet gick väl rätt bra, men det var svårare att prata den här gången. Visste inte riktigt vad jag skulle säga, förutom att svara på frågorna han ställde. Själva cyklandet var en mardröm. Superskönt att komma ut och sådär men hjälp vilken värdelös kondition jag har! Katastrofal! Så det känns bra att jag ska börja cykla mer på allvar igen. Ska snart cykla vidare till dagis och hämta lillskruttan. Tar ju vanligtvis bilen mest för att jag inte vill att hon ska somna innan vi kommit hem men idag behöver jag cykla dit för att klocka hur lång tid det tar så vi kan ha med det i beräkningen för hämtning och lämning osv när jag börjar praktiken. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0