Trött

Det här har varit en sån där dag när jag bara är trött. Inte trött som i "sova trött" utan trött som i jag är så less på världen. Eller mer specifikt: människor. Jag blir så trött på människor. Eller besviken kanske passar bättre. På konstigheter. Usch det ger mig ångest! Och nej, nu syftar jag inte på idioten som "stulit" kurslitteraturen. Men på tal om den.. Jag kopierade de kapitel som kaaanske är passande för min rapport. Har börjat läsa dem men orkar inte mer ikväll. Vi får väl se hur det går..

I morgon är det plugg som gäller för min del. Och på kvällen har vi gymmet igen (hade det idag med). Kanske inte är så imponerande att bara träna 30 minuter åt gången men vi får ju iaf träna bägge två ett par gånger per vecka. Antar att det är bättre än inget. :)

jaja. Nu ska jag väl gå och lägga mig och läsa lite. Hoppas på bättre drömmar än i natt då jag drömde att det var krig. Vi var i Fagerdal när bomber började regna ner från himlen. Usch säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0