Över

Jaha. Då var praktiken över. Vad ska jag göra nu då? 
Gårdagen inleddes lugnt och avslutades stressigt med att jag fick stanna kvar en timme. Hehe. Men det gör inget. Så är det ibland. :) 
 
Idag är det ingen förskola för Malva heller så vi är hemma allihop. Jag ska väl i och för sig försöka plugga lite. Har gjort typ 10% av allt som ska skrivas och det ska vara klart nu på söndag. Plus att jag måste förbereda min presentation inför seminariet nästa vecka. Sen är det över. Spännande! :)
 
Gårdagen bjöd på något mycket oväntat. De förkunnade att de var så nöjda att jag skulle få en bonus. Jag har väl aldrig fått en bonus i hela mitt liv vad jag kan minnas. Häftigt! :D Så nu har jag ju råd att åka till den där klassgrejen. Då återstår bara frågan om jag har tid också. Det återstår att se men håller tummarna. :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0