Otursvecka

Usch! Hela den här veckan är kass! Den inleddes redan förra veckan med söndagens katastrofavslutning.
 
Måndagen var väl okej, lugnet före stormen, men gårdagen var ingen höjdare med en del rännande, folk som inte var på plats, glömska, förvirring, äckligt te på praktiken, en misstänkt trasig bil på praktiken, osv.. Idag ska jag plugga på bibblan men det skulle inte förvåna mig om någon ringer in ett bombhot så jag inte får gå dit... Datorn har betett sig konstigt så vi kanske måste lämna in den på lagning, är ju en fördel om den är i tipp topp form när Mattias ska till dreamhack. Och det är ju lite roligare att ha en väl fungerande dator hemma med för den delen.
 
Som om inte det var nog ska vi även lämna in bilen på Bendt eftersom den betett sig konstigt. Olika lampor har tänts, exempelvis servicelampan trots att skrället var inne på service för ett halvår sen. Dessutom är den svårstartad ibland. Och ibland vill den inte starta alls. Det är väl bara att säga adjö till en mindre förmögenhet idag. Hejdå! *vink vink*
 
Är rädd för att veckan ska fortsätta i samma spår. I så fall är vi väl ruinerade och hemlösa innan helgen. På torsdag ska jag nämligen äntligen få se verket, men eftersom både jag och min kollega haft sån otur än så länge så lär väl något gå fel och det lär väl resultera i att halva vallås sprängs bort. 
 
Jaja.. Lite negativ kanske jag är. Ska försöka hitta några glada tankar innan jag sticker iväg och pluggar. Happy place, happy place, happy place... 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0