Märkligt

Ja här hemma händer det märkliga saker... Både Mattias och Malva sover men jag är fortfarande vaken. Riktigt weird alltså!
 
På tal om märkliga saker. Man måste smälla igen vår tumlare för att den ska stängas ordentligt och för att vi ska kunna starta den. Igår gjorde jag som vanligt. Stängde igen den med en smäll och startade den, inget märkvärdigt. Men efter en liten stund så small det till jättehögt och luckan bara flög rakt upp! Knasigt. :S 
 
Idag var Malva på dagis för första gången. Gick kanonbra. Hon rusade omkring och lekte med allt hon kom över (vilket var väldigt mycket). Hon märkte knappt att jag och Mattias var där. Vi var där i ca en timme. Blir en timme för henne och Mattas i morgon med och sen två timmar på onsdag. Enda vi märkte av var att hon var extremt grinig när vi kommit hem. Arg och kinkig och vet inte riktigt vad hon vill. Vill vara nära men samtidigt är hon arg och vill inte. Blev väl mycket intryck för henne. Men men, nu sover hon i alla fall, och hon däckade väldigt snabbt efter lunchen med. 
 
Jag får inte följa med till dagis (ja ja, jag vet att det heter förskola) i morgon för då är jag på praktiken. Två praktikdagar kvar. Vansinnigt! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0